A kozervraktárról

Sonka blog - magyar spamek magyar spammerektől magyar spamkedvelőknek (haha).

Spammelj!

Küldhetsz Te is sonkát: piedone(kukac)pyrocenter(pont)hu

Konzervszállító

Címkegyűjtemény

Lejárt szavatosságú

Nem sikerült leiratkoznom :-(

2009.06.17. 12:35 Sonkás

Nos, ahogy azt a múltkor megírtam, rányomtam a leiratkozásra a bruttó-nettó kalkulátoros spamben. Mit ad Isten, ezzel olvasójuk lettem. Kaptam még egy levelet tőlük, "VTSz, SzJ, Áfa és TEÁOR, 2009. Olvasónk részére, cim:###@###.hu ID:###" tárggyal.

Ön hírlevelünk olvasója. Az adatok kezelése mindenben megfelel a 2001. dec. 24-én megjelent 2001. évi CVIII. törvénynek, ill. a személyes adatok védelmérol és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben és a Kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben foglalt valamennyi kötelezettségnek. Az adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vettük figyelembe az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, továbbá az "ONLINE PRIVACY ALLIANCE" ajánlásait. Ha nem szeretne több levelet kapni tőlünk, kérem, kattintson a "leiratkozás" hivatkozásra.

Kérem szépen, minden szép, minden jó, minden törvényes, nem lehet egy szavunk sem. Hát még, hogy hírlevelük olvasója is vagyok.

A levél végén van egy link egy e-mail címre, ahova levelet küldve újra le lehet iratkozni. Állítólag. Kipróbáltam. Naiv-e vagyok? Azóta nem jött levél, de mint tudjuk, ami késik, nem múlik.

Azért négyes, mert tisztára olyan, mint ha nem is spam lenne, pedig de.

Sonkatartalom: (4/5)
Szerinted: (3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: spam email hírlevél törvényes

A bejegyzés trackback címe:

https://sonka.blog.hu/api/trackback/id/tr881189733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása